Ahad, 3 Julai 2011

Qada dan Qadal dah tertulis.


Alahamdulillah...aku bersyukur pada Allah yang maha Esa lagi maha penyayang kerana telah menberi petunjuk kepada aku pada hari ini, Mungkin tanpa petunjuk daripadanya aku mungkin terlupa tentang ketentuannya pada aku. Hari ini Qada dan Qadal aku telah pun ditentukan buat la macam mana sekali pusing sini dan pusing sana elak sini dan sana pasti jua akan berlaku cuma masa dan tempat saja kita tidak diberi tau sekarang mungkin kita berada di atas esok atau lusa dan selanjutnya kita tidak pasti dimana kita bakal berada di mana???. Hari ni aku telah diingat akan kuasaNya dan nikmat yang ia berikan kepada aku agar menggunakan sebaik yang mungkin tanpa NikmatNya aku akan bongkak akan kebodohan aku sendiri. Alhamdulillah...Hari ini pertama spanjang aku berkerja aku di panggil oleh pegawai aku kerana Cuai menjalan tugas dengan baik mungki sudah ketentuanNya hari ni hari aku mungkin ada hikmahnya tapi aku sebagai manusia tidak tahu apa di sebaliknya. Aku terima saja apa yang bakal belaku kelak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan